8 december 2017

Julkänslor

Titta på den här mysiga julstaken! Jag har kikat på en variant av denna i en massa år, och nu slog jag till. 



Egentligen behöver jag bara några få pinaler för att det ska kännas som jul. Min adventsstake i gjutjärn från skeppshult, en ljusstake för värmeljus i form av en perforerad gran i oxiderad metall (oklart ursprung) och nu denna ljusstake från Startrading. 





Lite pepparkaksbaksdoft och julmusik på det så är det ganska maxat egentligen. Men vi måste addera människorna jag älskar också, annars går det såklart inte. Vi längtar SÅ efter att få sätta oss på tåget (eller lägga oss, det är nattåg), och äntligen få komma upp till resten av familjen. 

Nästa helg kanske vi hinner åka till syrran och hennes sambo i Huddingeskogarna. De har alltid värsta Disney-granen och julfint hos sig. Kanske göra lite julgodis och fira tredje advent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar